دسته‌بندی نشده

دستگاه خط رنگ کوره ای+قیمت

دستگاه خط رنگ کوره ای

رنگ  های کوره ای نیز مانند رنگ های پلی یورتان، آکریلیک، کولتار اپوکسی، سیلیکونی مقاوم به حرارت، کفپوش اپوکسی، آستر اپوکسی فنولیک، آستر اپوکسی پلی آمید، اتیل سیلیکات، آستر آلکیدی هوا خشک و نسوز از جمله رنگ هایی است که به دلیل مقاومت بالا، تنوع بی نظیر و کیفت بسیار ممتاز سهم زیادی در بازار خرید و فروش محصولات صنعتی داشته باشد. قیمت دستگاه خط رنگ کوره ای با توجه به در نظر گیری پارامتر های فروش می تواند متغیر باشد و شما هنگام خرید این دستگاه با قیمت های متنوعی رو به رو خواهید شد.

در این مقاله قرار است اطلاعاتی در مورد قیمت دستگاه خط رنگ کوره ای و پارامتر های مشخص کننده قیمت آن صحبت کنیم و مطالبی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا به انتها بخوانید و اطلاعات مفیدی را در مورد پارامتر های قیمت گذاری به دست بیاورید.

عوامل مؤثر بر قیمت گذاری دستگاه رنگ کوره ای

به طور کلی عوامل مؤثر برای مشخص نمودن قیمت دستگاه کوره رنگ به سه دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • عوامل‌ سازمانی

 عوامل سازمانی اولین و مهم ترین عامل در میزان قیمت دستگاه کوره رنگ است که با منابع و سازمان ها سروکار دارد. اهداف این سازمان ها در واقع ناظر بر چرخه عمر محصول و پورتفولیوی قیمت گذاری خط محصول است.

  • ‌ عوامل‌ مشتری

عوامل بسیار زیادی هستند که‌ از طرف‌ مشتری‌ بر قیمت‌گذاری‌ مؤثرند. همه ما می دانیم که بین قیمت عرضه و تقاضا رابطه معکوس وجود دارد.

  • ‌ عوامل‌ بازاری

در این میان عواملی هستند که بر روی قیمت دستگاه از طرف بازار مؤثرند.این عوامل به دو دسته تقسیم می شوند:

  • عوامل درونی

اهداف‌ بازاریابی، استراتژی‌ آمیخته‌ بازاریابی، هزینه‌ و ملاحظات سازمانی.

  • عوامل‌ بیرونی

ماهیت‌ تقاضا و بازار رقابت، اقتصاد، دولت، واسطه‌ها.

دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه رنگ کوره ای

علاوه بر مطالب ذکر شده، عوامل دیگری نیز بر روی قیمت دستگاه کوره رنگ مؤثر است که در ادامه به صورت جامع شرح می دهیم:

  • شهر تولید کننده

اگر دستگاه کورهای رنگ در داخل کشور و در داخل شهر های این مرزو بوم تولید شود، بدون شک قیمت متفاوتی با نوع وارداتی خود خواهد داشت. در حال حاظر در بسیاری از شهر های ایران مانند: تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اراک، اهواز، کرج، اصفهان، یزد و مرکزی رنگ کوره ای تولید می شود و قیمت دستگاه و رنگ تولید شده با توجه به میزان فاصله ای که برای تحویل بار طی می شود، محاسبه خواهد شد.

  • کیفیت قطعات

کیفیت دستگاه تولید شده و استفاده از قطعات اورجینال در ساخت آن می تواند بر قیمت نهایی محصول مؤثر باشد. گاهی ممکن است برخی از قطعات دستگاه کوره رنگ در ایران تولید نمی شود و از خارج کشور وارد شود. در این صورت قیمت نهایی محصول بالاتر می رود. به طور کلی هرچه کیفیت دستگاه بالا تر باشد و متریال استفاده شده در آن اورجینال باشد، صد در صد قیمت آن محصول به نسبت دستگاه های معمولی بالاتر می رود.

  • واسطه ها

قطعا یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت نهایی هر محصولی، عرضه مستقیم و بی واسطه یا با واسطه آن است. اگر قصد خرید دستگاه رنگ کوره ای را دارید سعی کنید این محصول را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید. همچنین می توانید برای خرید این محصول به نمایندگی ها و خرید مستقیم از سایت شرکت اقدام کنید. با حذف عوامل واسطه قیمت نهایی تمام شده قطعاً کمتر خواهد بود.

  • برند محصول

بسیاری از شرکت ها به علت شناخته تر شدن و با توجه به تبلیغات گسترده ای که انجام می دهند، می توانند بازار دستگاه رنگ کوره ای را در دست بگیرند و اجازه رشد به شرکت های ناشناخته و کارگاه های کوچک را ندهند. از این رو شما می توانید شرکت های کوچک تر و شناخته نشده را برای خرید این محصول انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه حتماً با شخص متخصصی مراجعه کنید تا کیفیت دستگاه را اثبات کند.  هرچه برند محصول شناخته شده تر باشد، می تواند قیمت محصول متفاوت تر شود.

دستگاه پخت رنگ کوره ای

دستگاه رنگ کوره ای با توجه به درخواست مشتری و فضای موجود طراحی می شود و با در نظر گرفتن دو هدف مشخص مورد استفاده قرار می گیرد:

١-خشک کردن قطعات پس از شستشو

۲- پخت رنگ

کوره پخت رنگ را می توانید با توجه به نیاز خود از مجموعه کیان صنعت برهان درخواست طراحی و ساخت بکنید قطعأ دستگاه کوره پخت رنگ یکی از تجهیزات ضروری خط رنگ کامل می باشد.

زمانی که پاشش رنگ به سطح مورد نظر انجام شد، باید آن سطح به طور کامل خشک شود. این کار را می توانید به وسیله دستگاه رنگ پودری سریع تر انجام دهید. سپس در مرحله بعد قطعات پس از شستشو وارد دستگاه پخت کوره ای می شوند. پس از پاشش رنگ پودری، قطعات به منظور ذوب و پخت وارد دستگاه رنگ استاتیک می شوند. از آنجایی که هر رنگ پودری دمای خاصی را برای سیال شدن احتیاج دارد، لازم است میزان دمای دستگاه کوره ای به طور پیوسته کنترل شود و کنترل دمای کوره پخت رنگ جزو موارد مهم و تخصصی است.

مزایای استفاده از دستگاه های ایرانی

با توجه به اینکه ممکن است برند های تولید کننده دستگاه رنگ کوره ای که در داخل کشور فعالیت می کنند، بهترین برند در دنیا نباشند، اما استفاده از برند های داخلی مرایایی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  1. دستگاه های تولید شده در ایران کاملا بومی سازی شده و منطبق با شرایط و آب و هوای کشورمان هستند.
  2. می توانید با خرید محصولات ایرانی سریع تر و راحت تر از خدمات پس از فروش استفاده کنید.
  3. قطعات دستگاه را به راحتی در صورت خرابی می توانید پیدا کنید.
  4. پایین بودن قیمت دستگاه های تولید شده

پیشرفت تولید کنندگان ایرانی در تولید دستگاه رنگ کوره ای

در طی این سال ها، شرکت کیان صنعت توانسته با استفاده از متخصصان و متریال مناسب به تولید دستگاه رنگ کوره ای بپردازند.

کلام پایانی

در این مقاله موضوعات مختلفی را در جهت اهمیت رنگ پودری و اهمیت دستگاه رنگ کوره ای به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار دادیم. همچنین در این مقاله عوامل مؤثر بر قیمت این محصول را نیز مورد بحث قرار دادیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *